gambia dag 2 - Reisverslag uit Gambia, Guinea-Bissau van Glenn & Marianne Dings - WaarBenJij.nu gambia dag 2 - Reisverslag uit Gambia, Guinea-Bissau van Glenn & Marianne Dings - WaarBenJij.nu

gambia dag 2

Blijf op de hoogte en volg Glenn & Marianne

05 April 2014 | Guinea-Bissau, Gambia

vroeg wakker gelijk veel gedronken ivm de airco uitgebreid ontbijt buffet
naar de kookles wezen kijken daar na even terug naar de kamer voor een powernap
s,middag over het strand gelopen en om de paar meter lastig gevallen door verkopers
inktvis op het strand gevonden daar na zij we verder gelopen naar het hotel daar nog wat gedronken en toen weer naar de kamer
s,avond lekker gegeten bij de captains table
nu voor de rest van de avond lekker rustig buiten zitten en luister naar live muziek

• 06 April 2014 - 10:40

Cora:

Inmiddels kaartje aangepast zie ik. Dat lastigvallen door verkopers zul je nog wel even houden. Kunnen jullie hun niet lastig vallen door de spullen aan te bieden die je mee hebt genomen.

• 07 April 2014 - 11:06

Petra:

Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
    Vervelend hè, als je iedere keer wordt lastig gevallen. Maar misschien gaat het nog wennen.