dag 5 - Reisverslag uit Kotu, Indonesië van Glenn & Marianne Dings - WaarBenJij.nu dag 5 - Reisverslag uit Kotu, Indonesië van Glenn & Marianne Dings - WaarBenJij.nu

dag 5

Blijf op de hoogte en volg Glenn & Marianne

01 Januari 1970 | Indonesië, Kotu

Vanmorgen vroeg opgestaan om op tijd te ontbijten
Daarna op modou gewacht hij was keurig op tijd
Hij regelden een open jeep om met ze allen naar sokuta te gaan om bij de kliniek medicijnen en baby kleertjes te brengen
Uitgebreiden rond leiding gehad was een cultuur shock
Mensen waren heel blij met de spullen die wij me brachten
Daarna naar de lokale markt veel mensen daarzo maar meer vliegen
Met gevaar voor eigen leven in locale taxi gestapt bij check point kwamen we onzen militaire vriend tegen
Waar we later me afspraken op het strand toe hij klaar was met zij dienst
Na dat we ons opgefrist te hebben hebben we eerst geluncht en daarna zijn we naar het strand gegaan
S avonds uit eten geweest bij Ali baba lekker gegeten daarzo
Nu lekker genieten van locale dansers met muziek

• 10 April 2014 - 23:05

Cora:

Was weer een zinvolle dag voor jullie. Wat een partij knuffels hadden jullie bij je zeg. En de paracetamollen. Wat zullen ze blij geweest zijn met al die spullen.