samenvatting van een paar dage n - Reisverslag uit Bakote, Congo, Democratische Republiek v van Glenn & Marianne Dings - WaarBenJij.nu samenvatting van een paar dage n - Reisverslag uit Bakote, Congo, Democratische Republiek v van Glenn & Marianne Dings - WaarBenJij.nu

samenvatting van een paar dage n

Blijf op de hoogte en volg Glenn & Marianne

14 April 2014 | Congo, Democratische Republiek v, Bakote

Omdat het internet soms hier niet lekker gaat kunnen we niet altijd alles plaatsen hier

Zaterdag naar monkypark geweest
Het park zag er nou niet echt uit het leek wel of her aan gevallen was. Door een kudden olifanten daar we hebben nauwelijks apen gezien
Daarna naar de heilige krokodillen pool
Daar een krokodil geaaid we hoefde niet bang te zijn want ze aten alleen maar vis
Toch wel een beetje bang dat ze misschien vandaag een andere menu keuze zouden hebben
Daarna naar de markt geweest in banjul uiteraard wou iedereen weer alles aan ons verkopen
Allen kinderen noemde ons tobab dit berekend een aardig woord voor banken hierzo
Gambiaans spel gekocht is erg leuk om te spelen
Toen weer terug naar het hotel

zondag na een luien ochtend op gehaald door modou
We waren bij hem thuis uitgenodigd voor de lunch ontvangen als de koning en koningin
Ala kado hadden we rijt mee genomen voor hun hier waren ze super blij mee
Lolly's en strandballen uitgedeeld aan al de kinderen
Die gingen gelijk spelen er mee
De lunch bestond uit rijst met en groente en vis echt super lekker
Toe we weg gingen kreeg Marianne een echte Gambiaanse jurk kado van modou ze moeder
We waren erg verlegen mee
Het is ongelijk dat mensen die zelf niks hebben zo duren kado s weggeven
Uit gebreid afscheid genomen van de lieve mensen met de locale taxi terug naar het hotel
S avonds weer lekker gegeten bij Ali baba en voor de rest genoten van de africaanse dansers

• 16 April 2014 - 23:08

Petra:

Gaaf, dat jullie zomaar een krokodil hebben geaaid.
    Ik ben benieuwd hoe de Gambiaanse jurk er uit ziet.
    Nog veel plezier daar.