Hanoi laatste dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Glenn & Marianne Dings - WaarBenJij.nu Hanoi laatste dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Glenn & Marianne Dings - WaarBenJij.nu

Hanoi laatste dag

Door: Glenn1Marianne2

Blijf op de hoogte en volg Glenn & Marianne

15 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Nu wachten in de lobby op de bus hierzo.
om 13:15 vliegen we dan naar Saigon waar we dan 6 uur weer moeten wacten voor dat we echt weer naar huis vliegen, weer een spannende vluchten vandaag, het zal wel goed komen hoop alleen hopen we dat we iets kunnen regelen dat we in het midden kunnen zitten in het vliegtuig en niet meer bij het raam.
ik ben blij dat we het voorbij is sommige mensen zijn we dan ook erg zat hiet zo we zullen dan nu lekker met ze 2tjes gaan optrekken samen de rest van de reis.
Het is hier buiten al flink warm al zeker al 37 graden en het is pas kwart over 9 smorgen zo 3 uur in de avond thuis dan .
ik zal weer verder iers schrijven als we weer op op het vliegveld zijn al we tijd hebben.
voor de mensen die onze reis verslagen hebben gelezen ik hoop dat het een mooi beeld heeft gevormt vand e reis die we samen maakte .
We gaan zo de bus in en ik laat straks wel weer van me horen .